حرم نوشت های یک خادمه | دعوت نامه مخصوص چقدر با راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان آشنا هستید؟ فیبروم رحمی در کمین زنان با فشار خون بالا والدین بخوانند| اصول تربیتی و تنبیهی کودک ۴ تا ۶ ساله تفریح‌نکردن، منجربه اختلال در خانواده و افسردگی بانوان می‌شود فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران اعلام آمار مرگ‌ومیر‌های سال ۱۴۰۲ | زنان یا مردان، کدام بیشتر فوت کردند؟ نامه عاشقانه و عارفانه آیت‌الله شهید سیدمصطفی خمینی به همسرش | بازنشر به مناسبت درگذشت بانو معصومه حائری تشریح فعالیت‌های مرکز امور بانوان بنیاد کرامت رضوی کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا ۹۵ درصد سقط جنین ها در کشور مشروع است مادران بخوانند| نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان نیاز به فضاهایی برای شادی دختران و سپری‌کردن اوقات فراغت آنان داریم تمدن‌ها با کاهش جمعیت از بین می‌روند مواد غذایی موثر در بهبود علائم «یائسگی» بسته‌شدن لوله‌های رحمی و خطر ناباروری در زنان «فاطمه»، اسم رمز صبوری در غزه + فیلم دستگیری و انهدام باندهای قاچاق دختران
سرخط خبرها
نخستین دورهمی بانوان فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مشهد برگزار شد | فعالیت ۹۶ کانون ویژه زنان

نخستین دورهمی بانوان فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مشهد برگزار شد | فعالیت ۹۶ کانون ویژه زنان

  • کد خبر: ۲۰۶۹۷۴
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: بیش از ۹۶ کانون فرهنگی ویژه فعالیت زنان و دختران در سطح استان داریم که مدیریت آن‌ها نیز به عهده بانوان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن افکار در نخستین دورهمی بانوان فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مشهد با عنوان «دلارام» که صبح امروز در تالار شهر برگزار شد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: مهم‌ترین رویکردی که در برنامه‌های امسال ویژه بانوان داشتیم و به صورت کشوری هم اجرا می‌شود تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری بانوان در مساجد است که در حال حاضر بیش از ۹۶ کانون ویژه خواهران داریم که برنامه‌ها و رویکرد‌های فعالیت آن‌ها نیز متناسب با بانوان است.

حجت‌الاسلام‌وامسلمین افکار بیان کرد: «دلارام» با هدف بزرگداشت ولادت حضرت زهرا(س) و مقام مادر است که به دلیل مصادف شدن با حادثه تروریستی کرمان، آن را با تاخیر برگزار کردیم. همچنین قصد داشتیم شناسایی ظرفیت‌ها و فعالیت‌هایی که بانوان کانونی در سطح شهر داشتند را در این گردهمایی نشان دهیم.

وی تاکید کرد: روشن است که فعالیت‌های بانوان در مساجد مشهودتر و بیشتر اجرا می‌شود و به همان اندازه، میزان اثرگذاری آن نیز بیشتر خواهد بود.

رئیس ستاد کانون‌های مساجد استان ابراز کرد: حمایت از کانون‌های ویژه بانوان در ستاد استانی و مرکزی را در برنامه داریم و آموزش‌های مختلف و متناسب با نیاز بانوان را در دستورکار قرار دادیم.

وی تشریح کرد: ماه گذشته در حوزه تربیت روایتگر دفاع مقدس دو سه دوره برگزار کردیم و تلاش می‌کنیم در حوزه مدیریت فرهنگی، مسئولان کانون را تقویت کنیم.

گفتنی است نخستین دورهمی بانوان فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مشهد با عنوان «دلارام» و حضور بیش از ۵۰ کانون ویژه بانوان امروز در تالار شهر مشهد برگزار شد و آثار فرهنگی هنری کانون‌ها همچون سرود، تئاتر، شاهنامه‌خوانی، دکلمه‌خوانی و حرکات رزمی به نمایش درآمد تا مورد ارزیابی و داوری قرار گیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.